نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 21:22

حل مسائل تعاون‌گران بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد

زنجان-معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی تاکید کرد: آنچه که امروز بر آن مصر هستیم، حل مسائل تعاون‌گران بوده و این موضوع بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مسکنی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در استان زنجان، با بیان اینکه تلاش داریم تا بخش تعاون با همان هدفی که ایجاد شده است، به برنامه‌های خود ادامه دهد، اظهار کرد: امروز دولت سیزدهم به معنای واقعی کلمه به دنبال مردمی کردن اقتصاد بوده و این همان شعار اصلی بخش تعاون به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در بخش تعاون عملکرد قابل قبولی را تا به امروز داشته است، ادامه داد: انتظار داریم با توجه به سوق‌الجیشی بودن استان زنجان، بتواند از ظرفیت‌هایی که در بخش تعاون وجود دارد، بیشترین بهره را ببرد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به جلسات برگزار شده، بخش اعظمی از مشکلات تعاونی‌ها در استان زنجان مرتفع شده و تا به امروز اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: برخی از تعاونی‌های مستقر در استان زنجان در زمینه تولید با مشکلاتی مواجه بودند که خوشبختانه بسیاری از این مشکلات در کارگروه رفع موانع تولید احصا و رسیدگی شده است.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ما در این وزارتخانه، این است که صرفاً به جای اعطای تسهیلات، بتوانیم گام‌های بلندی در خصوص حل مسائل تعاون‌گران برداریم، عنوان کرد: باید در این زمینه دقیق، هوشمندانه و بلندنظرانه وارد عمل شد.

مسکنی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا تعاونی‌های استان زنجان بتوانند از امکانات مورد نیاز برخوردار شوند، اضافه کرد: در این خصوص می‌توان گفت که عملکرد بانک توسعه تعاون مطلوب نبوده و انتظار می‌رود در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد بهتری داشته باشد، از این رو یکی از اقدامات بانک توسعه تعاون در استان زنجان این است که گزارش کامل تسهیلات ارائه شده به تعاونی‌ها را اعلام کند.

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ به این مهم داریم که مشکلات تعاونی‌ها باید بدون تعارف و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود، اضافه کرد: انتظار ما از دستگاه‌های مختلف این است که در این زمینه ورود موثر پیدا کنند تا بتوانیم بخش تعاون را که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اساسی‌ترین ساختار برای استقرار عدالت در جامعه است، پویاتر کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406877

مهمترین اخبار ایران و جهان: