نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:35

آمادگی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از آمادگی سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خدمت به زوار اربعین حسینی یک توفیق بزرگ است که نصیب مردم شهرستان سرپل‌ذهاب با توجه به در مسیر عتبات عالیات بودن ما باید تمام توان خود را به کار گیریم که خدمات مناسب و شایسته‌ای به زوار ارائه دهیم.

وی افزود: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در مرز خسروی در حوزه اسکان با ایجاد زائرسراهای متعدد و در حوزه بهداشت و درمان با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و همچنین برپا کردن موکب به خدمات‌رسانی به زوار خواهد پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: سپاه پاسداران در سرپل‌ذهاب نیز همراه با سایر ادارات شهرستان تمهیدات مختلفی را برای خدمات‌رسانی به زائرین فراهم کرده است.

کاکایی بیان کرد: سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در بحث ایجاد موکب و راه اندازی زائرسراهای مختلف در امر پشتیبانی و تأمین امنیت و خدمت به زائرین درکنار سایر ادارات خواهد بود و نهایت همکاری و تعامل را خواهد داشت.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در امر خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از ظرفیت عظیم بسیج و پاسگاه‌های مقاومت استفاده می‌کند همچنین در بحث پشتیبانی از مواکب با تأمین مواد خوراکی و آب معدنی با تمام توان در کنار سایر خدمت رسانان به زوار عتبات عالیات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440033