نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 13:26

آبرسانی با تانکر به ۷۶ روستا در همدان

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۷۶ روستا در سطح استان با تانکر آبرسانی می‌شوند که فامنین بیشترین روستاهای آبرسانی سیار را دارد.

حمیدرضا نیکداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر تداوم آبرسانی به شکلی که کمترین مشکلی برای شهروندان و روستاییان داشته باشد، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تعدادی روستا در سطح استان منابع کافی آب ندارند و آبرسانی با تانکر می‌شود افزود: برخی از روستاها به صورت مداوم و برخی با توجه به آب روستا به شکل موردی و در هفته یک تا دو بار و حتی بسته به نیاز روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: فعلا شرایط آبرسانی نسبت به روزهای قبل تغییری نکرده و شرایط پایدار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تداوم اجرای طرح محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، شرکت آب و فاضلاب و پروژه‌هایی که توسط خیرین انجام می‌شود، مشکلات کمتر شود.

نیکداد خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش فعلا ۷۶ روستا در سطح استان با تانکر آبرسانی می‌شود که ممکن است با گرم‌تر شدن هوا و کاهش دبی منابع آبی روستاها، وضعیت تغییر کند.

وی تاکید کرد: آبرسانی به ۷۶ روستا ثابت نیست و نسبت به وضعیت منابع آبی تغییر می‌کند اما اکنون شهرستان فامنین بیشترین روستاهای آبرسانی با تانکر را در سطح استان دارد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363577

مهمترین اخبار ایران و جهان: