نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 05:23

مبلغان مرزبان اعتقادات دینی مردم هستند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر انجام تبلیغ در جامعه گفت: دشمن، باورهای ما را نشان گرفته و مبلغان مرزبان باورها و اعتقادات مردم و جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، در نشست هم‌اندیشی آموزشی و معرفتی بانوان مبلغ که  در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، گفت: تبلیغ از نظر مقام معظم رهبری یک امر درجه اول بوده و اساس اصلاح جامعه برپای تبلیغ است.

رجبی با بیان اینکه تبلیغ رسالتی مانند رسالت پیامبران است، تصریح کرد: افرادی که رسالت الهی را تبلیغ می‌کنند دعوت به خیر کرده و یک سبک زندگی الهی و توحیدی را بنا می‌کنند، عامل تحول در جامعه هستند و باید بدانیم دعوت به‌سوی خداوند در شأن امامت است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های خواهران با اشاره به حرکت الهی حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) نیز در مسیر تبلیغ حرکت کرد و تمام کسانی که در کنار امام حسین(ع) به‌منظور تبلیغ حضور داشتند و باید بدانیم مشکلات امروز جامعه نباید ما را از تبلیغ دور کرده و ما با امام عصر(عج) طرف هستیم.

او ادامه داد: اگر ما در این مسیر اخلاص داشته باشیم پیروز خواهیم شد زیرا در جامعه امروز با قالب‌ها و انسان‌های متفاوتی روبه‌رو هستیم و نیاز به نیت خالص و پشتکارداریم و باید قبل از تبلیغ زیارت آل یاسین بخوانیم تا در کلام خود نفوذ پیدا کنیم.

رجبی با بیان اینکه هدف ما اصلاح زیرساخت‌های تبلیغ در جامعه است، گفت: نظر مقام معظم رهبری در مورد تبلیغ سرلوح کار ما است، امید ما به خداوند متعال بوده و از موانع راه نمی‌ترسیم و رسالت‌ها را درک می‌کنیم و فضای جهان را می‌بینیم.

او با اشاره به کارشکنی دشمنان اسلام اظهار داشت: ما باید در جایگاه حق باید باور قلبی داشته باشیم که غایت حرکت ما پیروزی است و خداوند در قرآن نسبت به این نصرت نوید داده است و شرایط و زمین‌ها شرط انجام مأموریت الهی ما نیست.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: دشمن، باورهای ما را نشانه گرفته است و مبلغان مرزبان باورها و اعتقادات مردم و جامعه هستند که این از مرزبانی کشور بسیار مهم‌تر بوده و قابل‌ مقایسه نیست زیرا ما از دین مردم دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1364677