نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 08:40

خسارت 4 هزار میلیاردی معادن به راه‌های هشترود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: معادن شهرستان هشترود بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به شبکه راه‌های این شهرستان خسارت وارد کرده است .

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وحید آخوندزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود صبح امروز در جلسه شورای معادن اظهار کرد: معادن با افزودن اضافه بار به کامیون‌ها باعث تخریب راه‌ها علی الخصوص راه‌های روستایی و حتی جاده‌های اصلی این شهرستان می شوند.

وی گفت: معادن باید تعهدی در قبال تخریب راه‌ها داشته باشد و هر سال نسبت به لکه گیری و آسفالت جاده‌های تخریب شده داشته باشد که متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد.

آخوندزاده اضصافه کرد: رانندگان معادن و ماسه شویی‌ها باید کارت هوشمند داشته باشند و از اضافه بار و تناژ بالا اجتناب کنند.

وی گفت: متاسفانه برخی معادن از جمله سنگ و کائولن محصولات خود را به سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور می‌فروشند ولی متاسفانه حتی از این شهرستان بار نامه هم نمی‌گیرند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود از معادن و ماسه‌شویی‌ها خواست کارگاه خود را به باسکول دیجیتالی و ارائه فاکتورهای دیجیتالی با مهر استاندارد مجهز کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435077

مهمترین اخبار ایران و جهان: