نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:31

خبرگزاری فارس رسانه‌ای حرفه‌ای و مورد اعتماد مردم است

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال، حرفه‌ای، با جامعه مخاطب بالا است که نشان دهنده اعتماد مردم به این خبرگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در دفتر این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال، حرفه‌ای، با جامعه مخاطب بالا است که نشان دهنده اعتماد مردم به این خبرگزاری است.

وی ادامه داد: هرچه دقت، سرعت و رعایت اصول و حرفه‌ای خبرنگاری و رسانه‌ای بیشتر باشد، اعتماد مردم نیز بیشتر خواهد بود و خوشبختانه در استان گلستان خبرگزاری فارس بسیار حرفه‌ای، فعال و صادقانه در حال تلاش برای آگاه‌سازی است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: تلاش ما در دادگستری استان گلستان بر این بوده که اخبار قضایی در استان به صورت عادلانه برای تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها ارسال شود و خوشبختانه سرعت و دقت خبرگزاری فارس در پوشش اخبار قضایی در استان قابل تقدیر و بسیار قابل قبول است.

آسیابی گفت: تقاضای ما از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها این است که از اخبار و وقایع استان، نگاه امیدآفرینی و آگاه‌سازی را در تحریر اخبار و گزارش‌ها مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: به طور قطع اقدامات رسانه‌ها بخصوص خبرگزاری‌ها در ارتقاء فرهنگ و آگاهی مردم در تمام سطوح به ویژه حوزه حقوقی تاثیرگذار است و این تاثیرگذاری به نوعی است که هر خبر در افکار عمومی ثبت می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: من معتقدم آنگونه که باید، موضوع جهاد تبیین در جامعه اجرا نشده و در عرصه جهاد تبیین به دلیل تاثیرگذاری و جایگاه بالای خبرگزاری‌ها، انتظار می‌رود در عرصه جهاد تبیین در استان گلستان پررنگ‌تر عمل کنند.

آسیابی بیان کرد: ما با تمام توان در راستای آگاه‌سازی و جهاد تبیین برای مردم حاضر به همکاری هستیم و از رسانه‌هایی که در این مسیر حرکت می‌کنند استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره بر تلاش دشمن در توسعه یاس و نا امیدی در سطح جامعه بیان کرد: مبارزه با فساد و برخورد با جرم و تخلف در سطوح مختلف توسط قوه قضاییه بخشی از فعالیت‌های قضایی است و در کنار انتشار این اخبار و عملکرد دستگاه قضایی ما به عرصه دفاع از حقوق عامه، اصلاح مجرم و بازگشت به جامعه، تسهیل در عرصه تولید و ایجاد اشتغال وارد شده‌ایم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مسیرهایی که کشورهای دیگر بر آن تمرکز کرده‌اند، دروازه‌بانی اخبار و کنترل فضای مجازی در انتشار اخبار است و آنها سعی می‌کنند چهره کشور را با انتشار اخبار امیدآفرین به گونه‌ای به دنیا معرفی کنند که جذب گردشگر، توسعه اقتصاد، افزایش احساس امنیت برای مردم داخل کشور و توریست‌ها را در پی داشته باشد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431177

مهمترین اخبار ایران و جهان: