نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 10:57

اجرای ۴۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی در حسینیه اعظم زنجان

مدیرروابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌‌ها و امکانات مادی و معنوی و تلاش خادمان این مسجد و نیز با حمایت‌های مردمی در سال گذشته ۴۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی توسط این مسجد برگزار شده است.

مجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، به نحوه پرداخت نذورات نقد و غیرنقدی مردم از سراسر کشور به مسجد حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداران می‌توانند نذورات خود را به دفاتر این مسجد که در محوطه این مکان و یا خادمانی که به صورت سیار در بین عزاداران هستند، پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان به واحد نیابتی این مسجد اشاره کرد و گفت: برای سهولت  در نذر ادای عزاداران امسال هم طبق سنوات گذشته واحد نیابتی مسجد حسینیه اعظم زنجان فعال است به طوری که هم‌وطنان در سایر شهرها که به هر دلیلی نمی‌توانند در مراسم هشتم محرم حضور داشته باشند از طریق تماس با این واحد می‌توانند نذر خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه ۲۶ خادم در این واحد مستقر هستند، ادامه داد: هم‌وطنان می‌توانند با شماره  ۳۳۳۲۳۰۳۰ تماس حاصل کرده و نذر خود را به صورت نقدی و یا غیر نقدی و یا حتی به صورت ذبح شده قربانی نذر خود را ادا کنند.

مدیر روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان در ادامه با بیان اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت‌‌ها و امکانات مادی و معنوی و تلاش خادمان این مسجد و نیز با حمایت‌های مردمی در سال گذشته ۴۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی توسط این مسجد برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل مراسمات هفتگی، همایش‌ها، ویژه برنامه‌های مناسبتی و... برگزار شده است.

شهامی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد بیشتر باشد، تصریح کرد: دعای توسل، سه شنبه‌های مهدوی، زیارت عاشورا و دعای ندبه از جمله برنامه‌های هفتگی مسجد حسینیه اعظم زنجان است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394633

مهمترین اخبار ایران و جهان: