نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 10:31

مهم‌ترین راهکار مقابله با دشمن جهاد خدمت است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جهاد خدمت مهم ترین راهکار برای مقابله با نقشه‌های دشمن است؛ ما باید با تمام توان و با هر ابزار و وسیله‌ای که در دسترس است برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان تفتان ضمن بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم، اظهار داشت: از زمان رحلت پیامبر اکرم تا قیام امام حسین علیه السلام اتفاقات بزرگی در جهان اسلام رقم خورد که موجب آن شد تا بهترین بنده خدا یعنی حضرت اباعبدالله برای دفاع از دین الهی جان خود و خانواده خویش را فدا نماید.

وی افزود: قیام امام حسین علیه السلام بسیار ارزشمند بود به گونه ای که این حرکت موجب بیداری اسلام و رسوایی یزید و یزیدیان گشت.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در حرکت تاریخی حضرت اباعبدالله دو جریان در مقابل همدیگر قرار گرفتند؛ در یکسو جریان حق و در سوی دیگر جریان باطل بودند که هرکدام آن ها میراث دار جریان خوبی و جریان پلیدی تاریخ بودند.

شفائی تصریح کرد: نبرد حق و باطل از ابتدای تاریخ وجود داشته و تا انتهای آن ادامه خواهد داشت؛ مهم در این مسیر این است که ما با شناخت صحیح از حق در مسیر آن و در جبهه درست قرار بگیریم.

وی افزود: امروز جریان باطل با تمام توان و ظرفیت در مقابل ما قرار گرفته و با جنگ ترکیبی که علیه ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی راه انداختند به دنبال توقف حرکت ارزشمند انقلاب هستند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: به لطف الهی و رهبری رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی نقشه های دشمنان همچون گذشته نقش بر آب شد و آن ها نتوانستند به اهداف خود برسند.

شفائی تصریح کرد: ما باید خود را همواره آماده و محیای مقابله با دشمن و نقشه های آن بکنیم؛ دشمن علاوه بر تلاشی که برای تاثیرگذاری بر مردم ما دارد، امروز ما می بینیم که این مردم عزیز به خصوص مردم سیستان و بلوچستان بسیار انقلابی هستند.

وی افزود: جهاد خدمت مهم ترین راهکار برای مقابله با نقشه های دشمن است؛ ما باید با تمام توان و با هر ابزار و وسیله ای که در دسترس است برای خدمت به مردم تلاش نماییم.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: جهاد تببین و جهاد خدمت اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374733

مهمترین اخبار ایران و جهان: