نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 19:24

رضایتمندی رشتوندان در اجرای ۸ پروژه میثاق جلب شود

رشت - عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجرای ۸ پروژه عمرانی طرح میثاق گفت: رضایتمندی رشتوندان در اجرای ۸ پروژه میثاق جلب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عباس نژاد امروز شنبه در نود و سومین جلسه شورای شهر رشت با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: از تمامی شهروندان شریف رشت به منظور حضور پرشور در مراسم ایام سوگواری امام حسین (ع) تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با قدردانی از تلاش پاکبانان شریف رشت افزود: از شهردار رشت تقاضا دارم تا از تلاش‌های پاکبانان زحمتکش رشت که در دهه محرم به صورت مضاعف برای نظافت شهر تلاش کردند با اهدای هدیه‌ای مناسب تجلیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش‌های انجام شده مجموعه شهرداری و در رأس شهردار رشت به منظور تسریع بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی بویژه ۸ پروژه طرح میثاق، بیان کرد: با توجه به اینکه در زمان اجرای این پروژه‌ها ممکن است محدودیت‌هایی برای برخی از ساکنین منطقه ایجاد شود، از شهردار رشت تقاضا دارم تا با شناسایی این افراد، نسبت به بخشودگی بخشی از عوارض آنان اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416833

مهمترین اخبار ایران و جهان: