نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 14:59

استعفای دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض به بی حرمتی‌ها

آشتیانی دبیر هیات فپتبال کهگیلویه و بویراحمد دلیل استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها تاکنون نتوانسته آنگونه که باید و شاید در عرصه ملی خودی نشان دهد.

فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد به نحوی استعداد و ظرفیت دارد که در یک مورد تیم فوتبال شهرداری یاسوج توانست در یک دوره کوتاه لقب غول کش فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد تیمی که در شهر یاسوج یقه تیم‌های بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان مس کرمان همچنین استقلال تهران و تیم‌های بزرگ دیگری را گرفت.

اما با روی کار آمدن خداداد افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هواداران و پیشکسوتان فوتبال در استان انتظار داشتند تا با وجود این پیشکسوت بین المللی داوری فوتبال ایران وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد روز به روز بهتر شود.

در یک مورد اکنون و در دوره خداداد افشاریان تنها یک کمک داور در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت خواهد کرد در حالی که در سنوات گذشته این استان چندین و چند داور و کمک داور در لیگ برتر فوتبال ایران داشت.

اما وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به جایی رسیده که عبدالحسین آشتیانی دبیر فدراسیون هیئت فوتبال این استان عطای کار را به لقایش بخشیده و از این سمت استعفا داده است.

در روزگارانی که خداداد افشاریان در استان حضور ندارد و بیشتر کار خود را در فدراسیون فوتبال می‌گذراند عبدالحسین آشتیانی به عنوان آچار فرانسه هیئت فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد تمامی بار این فوتبال را به دوش کشیده بود.

از سوی دیگر عبدالحسین آشتیانی همه مخالفین و موافقین افشاریان و هیئت کنونی را به نحوی بالانس می‌کرد تا وضعیت از آنچه که هست بدتر نشود.

اما روز گذشته خبری شنیده شد که این پیشکسوت فوتبال استان و دبیر فوتبال هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از سمت خود استعفا داده است.

به همین منظور به سراغ عبدالحسین آشتیانی رفتیم و چند و چون این خبر را از وی پرسیدیم دبیر سابق هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تایید خبر استعفای خود از دبیری هیئت فوتبال استان گفت: وقتی حرمت‌ها لحاظ نمی‌شوند همان بهتر است که دیگر در هیئت نباشید.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند وارد فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد شوند که فقط به دنبال منافع خودشان هستند یادآور شد: من چنین چیزی را هرگز قبول نمی‌کردم.

دبیر سابق هیئت فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خود آقای افشاریان نیز به دغدغه‌های ما گوش فرا نمی‌داد و نظری دیگر غیر از ما داشت افزود: شب و روز خود را صرف دعواهای فوتبال کهکیلویه و بویراحمد کرده بودم و حتی روی خانواده و فرزندانم اثر گذاشته بود.

دبیر سابق هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی‌دانم افرادی را که می‌خواهند وارد هیئت کنند از کجا آمده‌اند چه رزومه‌ای دارند گذشته آنها چگونه بوده است می‌خواهند کسانی را وارد کنند که در شب نشینی‌های آنها حضور داشته‌اند.

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مگر نباید طرف مقابل را بشناسیم که وجهه اجتماعی او چگونه بوده و صداقت او چگونه است لذا استعفا دادم.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420133

مهمترین اخبار ایران و جهان: