نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 18:09

آب شرب پایدار به روستاهای ولامدر و شترک شهرستان البرز رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طعم گوارای آب آشامیدنی پایدار به روستاهای ولامدر و شترک از توابع شهرستان البرز استان قزوین رسید.

داراب بیرنوندی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: با آغاز فصل گرم سال ۱۴۰۲، تامین آب آشامیدنی روستاهای ولامدر و شترک بخش محمدیه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در شهرستان البرز انجام شد.

وی عملیات اجرایی پروژه های فوق را شامل احداث حدود سه و نیم کیلومتر خط انتقال و بازسازی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ انتقال آب به روستای ولامدر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: همچنین اجرای حدود پنج کیلومتر خط انتقال و تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ و استقرار سیستم تله متری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل افت فشار و تامین آب آشامیدنی روستای شترک اجرا شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اذعان کرد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه روستای باورس به طول یک هزار و 100 متر نیز در خلال پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال جهت بازسازی ایستگاه پمپاژ ولامدر که همگی از ایستگاه های پمپاژ شهرهای محمدیه و مهرگان به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا کردند، انجام شده است. 

بیرنوندی در پایان جمعیت بهره مند از پروژه های فوق را ۲۱۰۰ خانوار عنوان کرد و گفت: امیدواریم مردم با استفاده صحیح و مدیریت مصرف بتوانند شرکت را بیش از پیش در تداوم خدمت رسانی یاری رسانند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420433

مهمترین اخبار ایران و جهان: