نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1403 - 12:55

تجمع دانشجویان کاشانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کاشان در تجمع از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و حمایت از مردم غزه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، همگام با دانشگاهیان سراسر کشور، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با تجمع در گلزار شهدای گمنام، حمایت خود را از تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و در حمایت مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این اجتماع، اظهار داشت: همه ما اطلاع داریم به دنبال جنایات فجیعی که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزّه انجام داد موجی از محکومیت‌های جهانی و صدور بیانیه از سوی برخی دولت‌‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها به راه افتاده است.

غلامرضا حسنی‌مقدم گفت: در دانشگاه‌های معتبر آمریکا و اروپا جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه و حق طلب بیدار شدند و به پا خواستند و از یک طرف خواستار توقف جنایات رژیم غاصب اسرائیل شده و از طرف دیگر از دولت‌هایشان خواستند دست از حمایت اسرائیل بردارند.

وی افزود: امروز استاد و دانشجو و کارکنان دانشگاه باید بیش از گذشته بصیرت خود را افزایش دهند و برای همه مشخص و روشن شده که واژه‌هایی مانند دموکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر در غرب فقط شعار بوده و عملا به آن هیچ اعتقادی ندارند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان کاشان با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام امیدبخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که در اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب و شلیک پهبادها و موشک‌های کروز و بالستیک به سوی رژیم صهیونیستی رخ داد دارای نکته‌هایی برای کل دنیا بود.

وی ابراز داشت: نکته اول اینکه ایران جرات خود را در حمله به رژیم صهیونیستی که یکی از امنیتی‌ترین مکان‌ها را دارد، نشان داد و ثابت کردیم هرجا که هدف مشروع برای ما باشد می توانیم  مورد هدف قرار دهیم و البته ما به هیچ کشوری حمله نمی‌کنیم اما اگر به ما حمله شود قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

حسنی‌مقدم افزود: نکته دوم پیام به دولت‌های غربی‌ بود که بیش از این برای اسرائیل وقت نگذارید و هزینه نکنید و نیز برای گروه‌های مقاومت این پیام را داشت که تا پیروزی نهایی کنار شما هستیم همانطور که آمریکا همواره پشتیبان اسرائیل است.

وی تاکید کرد: به مردم عزیزمان می‌گوییم که مقتدرانه پیش خواهیم رفت و آمادگی دفاع در مقابل هرگونه تجاوز به خاک این کشور و منافع میهن در دنیا را داریم و ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان همگام و همصدا با دانشگاهیان سراسر کشور ضمن اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و مقتدر غزه و تظاهرات اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا برخورد خشونت‌آمیز علیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا را محکوم و خواستار مجازات رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی هستیم.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1706377

مهمترین اخبار ایران و جهان: