نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:27

برنامه ریزی کامل و جامع برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع)

مشهد- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع) برنامه ریزی کامل و جامعی در کارگروه ملی زیارت به دستور رئیس‌جمهور و به ریاست معاون اول رئیس جمهور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری صبح چهارشنبه با همراهی استاندار خراسان رضوی با حضور در جاده مشهد-ملک آباد ضمن گفت وگوی رو در رو با مردم و موکب داران در جریان خدمت رسانی به زائران پیاده دهه پایانی صفر قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای پذیرایی و تدارک بهتر این ایام، کارگروه ملی زیارت به دستور رئیس‌جمهور و با ریاست مخبر، وزاری مربوطه و استاندار خراسان رضوی هفته گذشته برگزار و در این خصوص برنامه ریزی کامل و جامعی رخ داده است.

محسن منصوری افزود: هفته گذشته رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت همه سازمانها و وزارتخانه‌ها را مأمور کردند تا تمام وقت بعد از برنامه اربعین پای کار خدمت رسانی در دهه آخر صفر بیایند.

از ۲۰ شهریور ماه جاده قدیم مشهد-ملک آباد بر روی تردد خودروها مسدود اعلام شد و برای کاروان زائران پیاده دهه پایانی صفر به حرم حضرت رضا (ع) اختصاص یافت و امروز معاون رئیس جمهور در این جاده پیاده شرایط خدمت رسانی را جویا شد.

زائران پیاده و موکب داران نیز در موکب امام جواد (ع) و همچنین زائر سرای امام هادی (ع) در فاصله ۱۰ کیلومتری مشهد در گفت وگو با معاون اجرایی رئیس جمهور خدمات ارائه شده را نسبت به پارسال بهتر توصیف کرده اما همچنان به نواقصی در تأمین آب شرب در مسیر اشاره داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498077

مهمترین اخبار ایران و جهان: