نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:28

اجرای طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه‌

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : طرح شهید همت با هدف توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی در 13 شهرستان و منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جلال رحیمی بیدک با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فعالیت‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان اشاره کرد و گفت : اجرای طرح شهید همت از جمله طرح های بسیار خوبی بود که با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه در قالب طرح توانمند سازی معلمان برگزار شد .

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای برنامه جبران و تثبیت یادگیری در تابستان افزود : این برنامه با محوریت آموزش دانش آموزان و با هدف کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه از طرح های موفق در استان بوده است .

وی، اجرای طرح جابر بن حیان را دستاورد های علمی و مهارتی دانش آموزان دوره ابتدایی دانست و بیان کرد : در این طرح ۸هزار و ۷۴۵ دانش آموز در پایه اول تا ششم تحت پوشش قرار گرفت .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد افزود : اجرای طرح شهید محمودوند نیز با هدف شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در ۱۳ شهرستان و منطقه استان اجرا شده است.

وی اجرای طرح یار مهربان و کتابخانه کلاسی در مدارس دوره ابتدایی را ،از اقدامات تاثیر گذار معاونت آموزش ابتدایی عنوان کرد و افزود :این طرح با هدف افزایش سرانه مطالعه دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی با استقبال بسیار خوبی همراه بود .

جلالی بیدک در پایان با گرامیداشت یاد و نام سردار دلها به جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم اشاره کرد گفت: این طرح از اقدامات ماندگار در دولت مردمی ایران قوی است که با هدف آشنایی نسل جدید با مکتب سردار سلیمانی وترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476677

مهمترین اخبار ایران و جهان: