نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 16:42

از افتتاح دبستان دخترانه تا افتتاح بلوار مالیات و پیاده رو سازی کنار زیرگذر شهر در گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دبستان دخترانه حبیبیه فتح الله زاده( شهید بهنیاء) در محله سادات گچساران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سیدناصر حسینی پور در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی گچساران اظهار کرد: پروژه های متعددی به برکت نظام جمهوری اسلامی در گچساران انجام شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت نیز ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار در گچساران کلنگ زتی و افتتاح شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دبستان دخترانه حبیبیه فتح الله زاده( شهید بهنیاء) در محله سادات گچساران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و مساحت ساختمان آموزشی یکهزار و ۳۷ متر مربع به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

حسینی پور عنوان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق کمتر برخوردار دارد و تکمبل پروژه ها و طرح های نیمه تمام از اولویت های این دولت است.

افتتاح بلوار مالیات و پیاده رو سازی کنار زیرگذر شهر در گچساران

رضاقشقایی شهردار دوگنبدان نیز در آئین افتتاح بلوار مالیات گفت: پروژه تعریض و بازگشایی بلوار مالیات ( فاز دوم) به طول ۱ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در گچساران افتتاح شد.

وی بیان کرد: پروژه پیاده رو سازی کنار زیرگذر شهر به طول ۴۵۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان نیز به همین مناسبت کلنگ زنی گردید.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477533

مهمترین اخبار ایران و جهان: