نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 23:43

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۶۲۰۰ زائر در مرز شلمچه

شلمچه - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ارائه خدمات درمانی به ۶ هزار و ۲۴۸ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خبر داد.

سید نادر نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در شلمچه اظهار کرد: از ۲۷ مردادماه تا چهارم شهریورماه سال جاری، ۶ هزار و ۲۴۸ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

نقیبی افزود: در این مدت ۱۱۶ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون ۳۵۸ بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

نقیبی بیان کرد: در روز چهارم شهریورماه تعداد یک هزار و ۹۱۶ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۱ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۲۴ نفر از مصدومین ترافیکی نیز خدمات امدادی و درمانی داده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472233

مهمترین اخبار ایران و جهان: