نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 09:34

بی‌اطلاعی از وضعیت بازیکن ملی‌پوش سپاهان پس از مصدومیت

هافبک سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت از ادامه حضور در اردوی تیم ملی ایران بازماند اما هیچ اطلاعی از آخرین وضعیت او وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران توانست یک بر صفر بلغارستان را در دیدار تدارکاتی پنجشنبه گذشته شکست دهد اما مصدومیت علیرضا بیرانوند و رامین رضائیان تبدیل به یکی از چالش‌های کادر فنی شد تا آنها ناچار به کنار گذاشتن دو بازیکن اصلی از ادامه اردو شوند.

اردوی تیم ملی ایران در حالی برای بازی دوستانه دیگری مقابل آنگولا ادامه پیدا می‌کند که آسیب دیدگی این دو بازیکن باعث اضافه شدن صالح حردانی و حسین پورحمیدی شد تا شانس حضور در جمع ملی‌پوشان را پیدا کنند.

آسیب دیدگی بیرانوند از ناحیه کشاله ران باعث اظهار نظرهای مختلف درباره آخرین وضعیت مصدومیت او شد. باشگاه پرسپولیس با سوت پایان بازی با بلغارستان خبر از ارتباط پزشک تیم با پزشکان تیم ملی ایران داد و همه چیز را به آزمایش عکسبرداری از کشاله ران پای مصدومش موکول کرد.

در ادامه نیز انتشار خبری با محوریت دوره درمان پنج هفته‌ای بیرانوند و در پی آن از دست دادن بازی با النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا رسانه تیم ملی ایران بار دیگر درباره بیرانوند اظهار نظر کرده و گمانه زنی‌های موجود را تکذیب کند.

این در حالی است که هیچ‌گونه اطلاع رسانی درباره مصدومیت رامین رضائیان بازیکن تأثیرگذار دیگر تیم ملی ایران که در سپاهان اصفهان نیز یکی از نفرات ثابت ترکیب تیمش است ارائه نشد تا ابهام درباره شرایط این بازیکن وجود داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490533

مهمترین اخبار ایران و جهان: