نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 13:06

سردار رادان: نقش مردم سازنده‌ترین نقش برای ایفای مأموریت‌های پلیسی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت:در انتظامی جمهوری اسلامی نقش مردم سازنده‌ترین نقش برای ایفای مأموریت‌های پلیسی است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در خطبه‌های پیش از نمازجمعه امروز تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا به خدمتم و تعامل مردم اشاره و اظهار داشت: حقیقت امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی با موضوع انقلاب اسلامی و در عصری که به نام عصر امام خمینی عزیز معروف شد، آن چیزی که سرلوحه خدمت برای همه خدمتگزاران به مردم در دستور قرار گرفته است، خدمت و تعامل با مردم بود. اگر در عرصه دفاع کسانی از جنس نیروهای مسلح وظیفه دفاع را داشتند امام ثابت کردند که مردم در دفاع نقش داشتند.

وی افزود: در عرصه جهاد سازندگی نیز امامی که از جنس مردم و برای مردم بود، ثابت کرد که نقش‌آفرینی مردم در کنار سازندگان میهن نقش مؤثر را داشته همچنین در حوزه‌های امنیت و اطلاعات و سازندگی و تولید فرهنگ و حفظ فرهنگ؛ نقش و سازندگی را مردم در کنار سازمان‌ها اجرا کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز نقش مردم سازنده‌ترین نقش برای ایفای انجام مأموریت‌های پلیسی است و تجربه ثابت کرده که وقتی مردم با مأموران بوده و یار و مددکار آنها بودند نقش‌های انجام مأموریت و خدمت‌رسانی نقش‌های ویژه‌ای شده است.

سردار رادان افزود: اگر مأموریت پلیس راهنمایی و رانندگی که یکی از مأموریت‌های خاص در انتظام‌بخشی است با همکاری و همیاری مردم نباشد، کار و انجام مأموریت سخت و غیرممکن می‌شود یا همکاران ما در مرزبانی اگر در کنارشان مرزنشینان همراه نباشند،‌مأموریت سخت می‌شود.

وی اعلام کرد:‌ یک اصل فراموش‌نشدنی در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نقش و سهم مردم در نقش انتظام ملی است چرا که خود انتظام ملی شامل سه بعد مردم، متولیان و همکاران است و اگر هر کدام از این سه بعد نباشند انتظام ملی شکل نمی‌گیرد.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529277

مهمترین اخبار ایران و جهان: