نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 08:46

3 واحد صنفی متخلف در گرمسار پلمب شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از پلمب ۲ واحد صنفی مشاور املاک و یک نمایشگاه اتومبیل در گرمسار خبر داد و گفت: شناسایی واحدهای صنفی متخلف ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: واحدهای صنفی متعددی در استان سمنان در حوزه‌های مشاغل متنوع مشغول به فعالیت بوده و یکی از آن واحدها مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل است که نقش مؤثری در آرامش اذهان شهروندان و امنیت فضای کسب و کار دارند.

وی ادامه داد: نظارت، بازرسی بر این واحدها بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا ۲ واحد صنفی مشاور املاک و یک نمایشگاه اتومبیل در شهرستان گرمسار که اقدامات غیرقانونی داشتند، پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: شناسایی واحدهای صنفی متخلف ادامه دارد تا ضمن پیشگیری از وقوع و ورود جرائم به محاکم قضائی، چنانچه واحد صنفی فاقد مجوز باشد با برخورد قانونی مواجه و امنیت روانی مردم تحت تأثیر سودجویی نامتعارف عده‌ای از افراد قرار نگیرد.

به گزارش فارس، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان انجام اقدامات پیشگیرانه با نظارت مؤثر بر عملکرد اصناف به ویژه مشاوران املاک و اتومبیل را مهم دانسته و به صورت مستمر حفظ آرامش در بازار مسکن و خودرو را به روسا و دادستان‌های سراسر استان سمنان تأکید می‌کند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468777

مهمترین اخبار ایران و جهان: