نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 09:58

پرداخت بیش از ۲۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در شوشتر

مجری استانی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد بیش از 300 فرصت شغلی در شوشتر خبر داد.

امین عبدالله‌پور مجری استانی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: با هدف تحقق شعار سال و از بازه زمانی ابتدای سال ۱۴۰۱ تا تیرماه ۱۴۰۲ حدود ۲۵۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در شوشتر پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و شیلات، مشاغل گروهی و خانوادگی، کارگاهی و راه‌اندازی کارگاه‌های خرد و کوچک با حداقل 10 نفر اشتغال، تبدیل کارگاه های خانوادگی به کارگاه های خرد کوچک با هدف ارتقاع و انتقال تجربیات به دیگران و... پرداخت شده که برای بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم بهمراه داشته است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های خدمات اجتماعی در این شهرستان بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای محروم تخت اناری با همکاری بنیاد برکت و آبفا با 5 کیلومتر و 800 متر خط انتقال و 3 هزار متر شبکه داخلی با مبلغ 10 میلیارد ریال از کارهای ارزشمندی است که انجام شده است. همچنین ساخت تعداد ۲۵ واحد مسجد و مدرسه با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان شوشتر و عمدتاً در روستاهای محروم از دیگر خدمات حوزه اجتماعی بوده و ان‌شاءالله همچنان این اقدامات ادامه خواهد داشت.

عبدالله‌پور ابراز کرد: بنیاد برکت یکی از نهادهای حمایتی در زمینه محرومیت‌زدایی و توامندسازی اقتصادی و اجتماعی با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت اجتماعی در مناطق محروم کشور می باشد و با اقدامات خود توانسته از موثرترین نهادها در محرومیت زدایی باشد که در شهرستان شوشتر نیز خدمات مطلوبی ارائه شده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485877

مهمترین اخبار ایران و جهان: