نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 00:15

توانمندی‌های هنرمندان استان باید بیش از پیش معرفی شود

اردبیل- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ضروری است تا بیش از پیش از توانمندی‌های هنرمندان استان اردبیل در راستای بهره گیری از هنر آنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران هفته فیلم در اردبیل اظهار کرد: برگزاری هنرمندان کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با هنرمندی اعضای انجمن سینمای جوانان مایه مباهات و افتخار برای اردبیل بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش از توانمندی‌های هنرمندان استان در این زمینه‌ها بهره ببریم، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ از مکان‌های کوچک برمی خیزد و انجمن سینمای جوانان اردبیل هم از مجموعه‌هایی است که در مکان کوچک با فعالیت بزرگ آثار فاخر هنری را تولید و عرضه می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل درخشش هنرمندان انجمن سینمای جوانان را در مجامع ملی و بین المللی زمینه ساز مباهات برای استان اعلام کرد و گفت: این افتخارات نباید در حد چنین جلسات باقی بماند بلکه ضروری است تا با احصای نیازمندی‌های هنرمندان خواسته‌ها و مطالبات هنری آنان را برآورده کنیم.

باقلاچی با اشاره به مسئولیت بسیار سنگین مسئولان استان در قبال هنرمندان تصریح کرد: ما باید زمینه‌های ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مختلف مخصوصاً فرهنگ و هنر در استان را فراهم کنیم و این باعث خرسندی است که استاندار اردبیل خود از جنس هنر هستند و در این زمینه دغدغه دارند.

وی برگزاری سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: ما همواره پشتیبان انجمن سینمای جوان و هنرمندانش بودیم و در حل مشکلات این انجمن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به راهیابی سه اثر از انجمن سینمای جوانان اردبیل به اختتامیه سومین اردوی فیلمسازی افزود: بسیار افتخار کردم که در مدت زمانی بسیار محدود سه اثر برجسته تولید شد و این نشان دهنده لیاقت بسیار بالای هنرمندان اردبیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492033

مهمترین اخبار ایران و جهان: