نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:36

۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه در گناوه افتتاح یا آغاز شد

گناوه - همزمان با سومین روز هفته دولت ۸۱ پروژه با اعتبار ۶۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال در شهرستان گناوه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه ظهر شنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدا دولت و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: در هفته دولت سال گذشته ۵ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی شد که امسال این مبلغ افزایش چشمگیری داشته است.

محمد تقی صفری افزود: در هفته دولت امسال نیز ۸۱ پروژه با مجموع اعتبار ۶۳ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال در شهرستان گناوه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود. که این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی است.

وی بیان کرد: از مجموع ۸۱ پروژه در نظر نظر گرفته شده در هفته دولت امسال، ۷۲ پروژه عمرانی است که از این مجموع ۵۱ پروژه به میزان سه هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۲۱ پروژه با یک هزار و ۶۶ میلیارد ریال اجرای می‌شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه ۹ پروژه هفته دولت در شهرستان گناوه اقتصادی است گفت: از این تعداد ۶ پروژه با ۱۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه با مبلغ ۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده که در این هفته حدود ۴۰ برنامه فرهنگی پیش بینی شده و اجرا می‌شود.

صفری بیان کرد: برنامه‌های هفته دولت شهرستان تجدید میثاق با شهدا آغاز شد و واگذار و آغاز عملیات اجرایی مسکن مدد جویان از دیگر برنامه‌های مهم اجرا شده تا کنون بوده است.

وی گفت: افتتاح اورژانس خیر ساز ۱۱۵ در منطقه حرم به حرم و آغاز عملیات اجرایی مدرسه، افتتاح جاده ساحلی مال قائد- مال خلیفه، برگزار شده است.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم خدمات شایانی به مردم از جمله در این شهرستان ارائه شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: اعتبارات خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرستان از جمله در بخش‌های مختلف بهداشت، آموزش، راهداری و ورزش در نظر گرفته شد و در اشتغال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کارهای مهم انجام شده و پروژه‌های مهمی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه راهداری و جاده‌های مواصلاتی شهرستان، گردشگری، بهداشت، آموزش در راستای رفع نیازهای مردم در حال اجرا است.

وی گفت: از جمله اقدامات مهم در شهرستان گناوه دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان بوده است که به خصوص در شهرک صنعتی باعث رونق دوباره این شهرک و فعال شدن بسیاری از واحدها شده است و از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۳ پروژه مهم در این دولت در شهرک صنعتی فعال شده است.

وی گفت: امروز نیز همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور استاندار بوشهر چندین پروژه مهم کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469533

مهمترین اخبار ایران و جهان: