نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 08:44

اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» استان اصفهان آغاز بکار کرد

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» که ششمین اندیشکده در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان است در هفته دفاع مقدس به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری، مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس به دست سردار محمد هاشم پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام اندیشکده راهبردی «ایثار و شهادت» به عنوان ششمین اندیشکده در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان رونمایی شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: اندیشکده ایثار و شهادت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری خادم یاران گلستان شهدا و انجمن فرزندان شهدا و ایثارگر برنامه‌ریزی شده است.

باقری از اساتید دانشگاه و کسانی که در عرصه‌های مختلف ایثار و شهادت فعالیت‌های علمی و پژوهشی دارند دعوت کرد با اندیشکده همکاری داشته باشند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ظرفیت مدرسین دفاع مقدس در اندیشکده راهبردی « ایثار و شهادت» استفاده کنیم.

وی وظیفه این اندیشکده را شناسایی معضلات حوزه ایثار و شهادت و اولویت سنجی و تولید سند یا بسته‌های سیاستی برای حل معضل به عنوان راهبرد و ارائه به مسئولان بیان کرد.

در حال حاضر اندیشکده‌های آب، گیاهان دارویی، خانواده عفاف و حجاب، محیط زیست، شهر اسلامی و مدیریت افکار عمومی با حضور اساتید و صاحب نظران مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520977

مهمترین اخبار ایران و جهان: