نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 22:50

وزیر اقتصاد: بیش از ۴ میلیون نفر مشمول سهام عدالت می‌شوند

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با تایید هیات وزیران ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت می‌شوند.

‍ به گزارش خبرگزاری فارس از همدان و به تقل از روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری همدان،  سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد شامگاه امشب در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان اظهار کرد: طبق تکلیف قانون بودجه سال گذشته، سهام عدالت به ثبت‌نام‌کنندگانی که در دهه ۸۰ به آنها تعلق نگرفته بود، با اولویت مشمولین نهادهای حمایتی شامل؛ کمیته امداد و بهزیستی تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این باره پیشنهادی آماده شده که باید مراحل خودش را در هیأت وزیران طی کند افزود:  اگر مورد موافقت نهایی قرار بگیرد، امیدواریم در  سال جاری، سهام عدالت را به مشمولین ارائه دهیم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه جاماندگان و مشمولین نهادهای حمایتی؛ مجموعاً بیش از ۴ میلیون و ۷٠٠ هزار نفر می‌شوند گفت: در صورتی که سهام مورد نیاز برای تخصیص به آنها، به تایید هیأت دولت برسد، تمام این افراد زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای راکد، از گروه ملی فولاد گرفته تا هپکو و ماشین‌سازی که وضعیت بسیار بغرنجی داشتند و نارضایتی کارگری وسیعی ایجاد کرده بودند؛ احیاء شده‌اند اظهار کرد: این واحدها امروز روی ریل حرکت افتاده‌ و از نظر تولید و شیفت‌کاری کارگران، فعال شده‌اند.
پایان پیام/۸۹۰۳۳/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479433

مهمترین اخبار ایران و جهان: