نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 19:48

تل آویو مرتکب حماقتی شود تاوان سنگینی خواهد داد

تحلیلگر سیاسی امور خاورمیانه گفت: دیداری که میان سید حسن نصرالله، زیاد النخاله و صالح العاروری انجام شد، به مثابه پیامی آشکار به اشغالگران بود مبنی بر اینکه محور مقاومت هماهنگ عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، حسن عبدو تحلیلگر سیاسی امور خاورمیانه تاکید کرد: دیداری که میان سید حسن نصرالله، زیاد النخاله و صالح العاروری انجام شد، به مثابه پیامی آشکار به اشغالگران بود مبنی بر اینکه محور مقاومت هماهنگ عمل می کند و تهدیدات اشغالگران اسرائیلی محلی از اعراب ندارد.

وی افزود: پیام دیدار سه جانبه این بود که به چالش طلبیدن، واکنش مشابه دارد. مقاومت در کرانه باختری اشغالی و کل محور مقاومت آماده مقابله با اشغالگران است و در صورتی که اسرائیل دست به تروری بزند محور مقاومت آماده واکنش است.

عبدو تاکید کرد: محور مقاومت آماده دفاع از طریق حمایت و ارائه تجارب به شکل دائمی است اما حمله به مسجدالاقصی و ترور فردی مانند العاروری ممکن است که سه جبهه را باز کند و از حیث جغرافیایی نبرد فراگیری شروع شود.

وی افزود: مقابله فراگیر دشوارترین سناریوی ممکن برای اسرائیل است که آماده آن نیست. این رژیم برای رویارویی در همه جبهه ها آماده نیست. این بحران بزرگی برای ارتش رژیم صهیونیستی که نتیجه آن به طور حتم شکست بزرگ برای اشغالگران است. راهبردی برای خروج وجود ندارد و نمی توان پیروزی به دست آورد.

این تحلیلگر اعلام کرد: در صورتی که اشغالگران مرتکب حماقتی شوند، اسرائیل بزرگترین اشتباهش را مرتکب خواهد شد و تاوان سنگینی خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481933

مهمترین اخبار ایران و جهان: