نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 20:35

رحمانی: هیات نظارت تا پیش از جلسه استیضاح با نماینده مدعی اهدای خودرو به مجلسی‌ها برخورد کند

نماینده مشهد در مجلس گفت: با توجه به اینکه کذب بودن اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان از سوی هیات رییسه مجلس تایید شده، لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز به صورت فوری موضوع را بررسی و نماینده مربوطه را به قوه قضاییه معرفی کند.

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه کذب بودن اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان از سوی هیات رییسه مجلس تایید شده، لازم است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز به صورت فوری موضوع را بررسی و نماینده مربوطه را به قوه قضاییه معرفی کند.

رحمانی افزود: طرح چنین ادعای بی اساسی بر آبروی مجلس انقلابی تاثیر می گذارد و روا نیست که اینگونه بدون ارائه سند و مدرک، قه نمایندگان مردم، تهمت زده شود و افکار عمومی را نسبت به مجلس انقلابی، مکدر کنند.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: بنابراین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید فوری این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و نتیجه بررسی و برخورد جدی با نماینده مطرح کننده این ادعا تا قبل از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت به اطلاع نمایندگان برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172910

مهمترین اخبار ایران و جهان: