نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:44

جذب ۷۳ نیروی امدای ویژه پایگاه‌های امدادی خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از جذب ۷۳ نفر با درجه نجاتگری و ایثار ویژه پایگاه‌های امدادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح پنج شنبه در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که در شهرستان زیرکوه برگزار شد، بیان کرد: برگزاری جلسات هیئت مدیره و تبادل اندیشه در تصمیم گیری های کلان هلال احمر و بهبود فرایند خدمت رسانی‌ها نقش مستقیم و مهمی ایفا می‌کند که نباید از توجه دور بماند.

وی بر ضرورت استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها یکی از شاخص‌های توسعه در هر مجموعه به شمار می‌رود.

کاوسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی سازی فعالیت‌ها، بیان کرد: مردمی سازی و مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری ها، یکی از ضرورت‌های بازآرایی نظام برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بوده که خوشبختانه هلال احمر نهادی برخواسته از دل مردم است.

وی ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت همه جانبه از هلال احمر، اظهار کرد: تامین تجهیزات امداد و نجات در ارتقای توان امدادی نیروها در حوادث نقش بسزایی دارد که نیازمند توجه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از جذب ۷۳ نجاتگر و ایثار خراسان جنوبی ویژه پایگاه‌های امدادی در راستای تسریع در روند خدمات امدادی خبر داد و گفت: طی تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی اعم از ارائه خدمات بشردوستانه، امدادرسانی به حوادث به ویژه در سطح جاده توسط هلال احمر انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161554

مهمترین اخبار ایران و جهان: