نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:49

ارتقاء سلامت در مسیر خدمت رسانی آرمان دولت سیزدهم است

قزوین- استاندار قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های دولت و انتظارات مردم، برنامه ریزی جهت ارتقا سلامت در مسیر خدمت رسانی در فرآیند اجرایی دستگاه‌ها و حوزه مدیریتی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار قزوین اظهار داشت: شهر قزوین در مقایسه با شهرهای دیگر دارای مختصات منحصر به فردی است و وجود تراکم جمعیت قابل توجه استان در شهر قزوین در کنار ظرفیت‌های فوق‌العاده مادی و معنوی، ظرفیت‌های ویژه ای را برای این شهرستان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در گذشته اقدامات زیادی برای رشد و تعالی شهرستان انجام شده ولی در فضای پیش رو هم می‌توان اقدامات قابل توجهی برای خدمت به مردم این شهرستان انجام داد، افزود: در کنار ظرفیت‌های گردشگری قابل توجه در شهرستان، محرومیت‌های غیر قابل باوری به ویژه در منطقه الموت و طارم وجود دارد که باید برای محرومیت زدایی این مناطق هم برنامه ریزی کرد.

اعلایی با بیان اینکه فرهنگ شریف، اصیل و نجیب مردم قزوین ظرفیت فوق‌العاده ای است که می‌تواند منجر به توسعه شهر و استان شود، گفت: حجم بالای داشته‌های فرهنگی و معنوی این شهر آنگونه که باید و شاید در سطح کشور معرفی نشده است که این موضوع باید تبدیل به یکی از برنامه‌های مسئولان شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت سیزدهم یک سری اولویت‌های عام و ویژه برای مدیران خود مدنظر دارد، اضافه کرد: دولت شعارها و آرمان‌هایی را در معرض انتخاب قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها و انتظارات مردم، برنامه ریزی جهت ارتقا سلامت در مسیر خدمت رسانی و در فرآیند اجرایی دستگاه‌ها و حوزه مدیریتی کشور است که این مهم را در انتخاب مدیران مدنظر قرار می‌دهیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان به دنبال این است که در فضای کاری، هم موتور جسارت و تصمیم گیری جسورانه روشن باشد و هم ذره بین‌ها و ملاک‌های سلامت مدنظر قرار بگیرد که تمامی تصمیمات به نفع مردم باشد.

وی افزود: انتخابات پیش رو در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است و سایه بر تصمیمات مدیریتی کلان کشور و استان دارد و شاید یکی از مؤثرترین مسئولیت‌ها در این زمینه فرمانداران هستند، به همین دلیل باید در این زمینه هم با برنامه ریزی امور را پیش برد.

اعلایی گفت: تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت انتخابات تکلیف ویژه ای بود که در فاصله زمانی قابل توجهی نسبت به آن اشاره داشتند و تمامی بدنه مدیریت اجرایی استان باید برای برگزاری انتخاب باشکوه، سالم و در خور شأن آماده باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: دستگاه‌هایی هم که در زمینه انتخابات مسئولیت مستقیم ندارند باید بدانند کارآمدی عملکرد آنها قطعاً در انتخابات تأثیر دارد و منجر به افزایش آمار مشارکت مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای رقابتی و ورود برای استفاده از همه امکانات برای انتخابات از جمله وظایف دست اندرکاران برگزاری انتخابات است، وظایفی که باید بدون هیچ گونه جانب داری و زمینه سازی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای احتمالی باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در این زمنیه تمامی فعالیت‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات رصد و در صورت مشاهده انحراف برخورد قاطع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159710

مهمترین اخبار ایران و جهان: