نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 16:19

مصوباتی کارگشا برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف کنیم

گرگان- استاندار گلستان با تاکید بر پیگیری همه جانبه برای اجرای همه مصوبات پیش‌بینی شده در سفر اول رئیس جمهور به این استان گفت:مصوباتی کارگشا برای سفر دوم آیت الله رییسی به گلستان تعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه بعدازظهر دوشنبه در شورای اداری گلستان اظهار کرد: مواردی که در سفر استانی اسفند ماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان گلستان به عنوان مصوبه نهایی شد، نتیجه چند ماه تلاش و اقدامات کارشناسی و بررسی‌های میدانی در استان گلستان بود.

استاندار گلستان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در گام اول، باید پیگیر نهایی شدن اجرای مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به این خطه باشند و در مسیر جذب بودجه از همه ابزارها و فرصت‌های قانونی استفاده کنند.

وی ادامه داد: دومین سفر آیت الله رئیسی به استان گلستان در شرف انجام است و باید از همه ظرفیت‌ها و توان نخبگان و کارشناسان استفاده کنیم تا مصوباتی کارگشا در سفر دوم حاصل شود.

زنگانه با اشاره به محدود بودن منابع مالی دولتی و ضرورت تشویق و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در گلستان انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

استاندار گلستان افزود: باید برای رسیدن به سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی تلاش کنیم و نقشه راه عملیاتی برای آن در نظر داشته باشیم.

وی به ضرورت اجرای کامل قانون مولدسازی اشاره کرد و گفت: مولدسازی دارایی‌های راکد دولت یک تکلیف قانونی است که سال‌ها ابتر مانده بود همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری حداکثری در اجرای این قانون هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1112554

مهمترین اخبار ایران و جهان: