نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 00:28

منطق قدرت ایران اسلامی را دشمن درک کرده است

قروه- مشاور رئیس سازمان بسیج کشور گفت: منطق قدرت ایران اسلامی را دشمن درک کرده است و امروز در برابر این منطق زانو زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سالار آبنوش سه شنبه شب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز به هر حربه‌ای متوسل می‌شود تا به عمر کوتاه خود حداقل یک روز را اضافه کند و در همین رابطه با ایجاد شبهه‌هایی در فضای مجازی به دنبال ایجاد شک و تردید برای مردم است.

وی افزود: یک عده که ذلیل و خودباخته هستند همیشه به دنبال حرف زدن و گفتگو با دشمن هستند، در حالی که گفتگو با دشمن و سازش با دشمن برای مسلمانان از صدر اسلام پذیرفتنی نبوده و نیست.

وی گفت: ما اهل خشونت نیستیم، تمام وجود پیامبر ما رحمت و مهربانی بود اما در برابر کفار و پیروان کفر با اقتدار ایستادند و دشمنان را شکست دادند.

سردار آبنوش ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی این یکه تاز امروز ما و این شهسوار واقعی اسلام هزاران میلاد برای ما ایجاد نموده است که در گوشه گوشه کشور حضور دارند و فرزندان حاج قاسم سلیمانی در راه خود محکم و با وفا هستند و در سراسر جهان این پیروان حاج قاسم سلیمانی هستند که با تأسی از مکتب اهل بیت (ع) در برابر مستکبران ایستاده اند.

وی اظهار داشت: در گام اول انقلاب با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که وجود داشت؛ امامین انقلاب، قدرت منطق را مسلح به منطق قدرت کردند و امروز در سایه سار این منطق قدرت است که دشمن به دست بوسی می‌آید.

سردار آبنوش تصریح کرد: منطق قدرت ایران اسلامی را دشمن درک کرده است و امروز در برابر این منطق زانو زده است.

وی ادامه داد: امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی هیئت مذهبی تشکیل شده و پیروان مکتب اهل بیت در حال گسترش هستند و شمار مسلمانان در جهان افزایش یافته است و این حاصل خون جوانان مسلمانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت و مکتب امام راحل در راه مبارزه با دشمن قدم برداشته اند.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور اذعان کرد: این قدرت و عظمت امروز ما نتیجه مجاهدت‌های میلاد و میلادهاست که دشمن به خوبی به این اقتدار که در سایه سار اسلام ناب و به برکت حضور این دلاوران ایجاد شده و متبلور شده، آگاه است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این بود که با تفکر داعش چهره اسلام را مخدوش نماید اما میلادهای ما بودند که طومار دشمنان اسلام را در هم پیچیدند و اسلام را به جهان معرفی کردند.

وی تصریح کرد: اسرائیل کودک کش در حال اضمحلال است و از روی ذلت فرزندان ما را به شهادت می‌رساند و بدون شک نتیجه این اقدامات را خواهد دید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1128310

مهمترین اخبار ایران و جهان: