نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 13:38

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده رزمندگان ناوگروه 360+عکس

فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی با خانواده های صبور و دریادل کارکنان ناوگروه ۳۶۰ دیدار و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در حاشیه دیدار با خانواده های کارکنان ناوگروه ۳۶۰ نداجا عنوان کرد: در مراسم استقبال از این ناوگروه تمامی رسانه ها و شبکه ها پای کار خواهند آمد، آنچه امروز از این دریانوردی بر جای خواهد ماند افتخاری بس بزرگ و ماندنی است.

دریادار ایرانی ادامه داد: تمامی دنیا تمایل دارند ببینند که این بزرگ مردان تحت حمایت چه خانواده و زنانی این چنین حماسه می آفرینند.

وی افزود : در ناوگروه ۳۶۰ از ۲۹ استان کشور هم‌رزمان ما حضور دارند و این یعنی ۸۵ میلیون ایرانی همگام و هم دل با یکدیگر در این مسیر دریانوردی با تمام قوا ایستادگی کردند.

دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: ناوگروه ۳۶۰ پدیده ای بود که برای نخستین بار در طول تاریخ رخ داده است و همه جهان را مبهوت خود ساخته است، فرزندان ما در این سفر کوشیدند تا فرهنگ ایرانی اسلامی را در گرداگرد این کره خاکی به نمایش بگذارند، این فرزندان با طی نمودن عرض اقیانوس آرام و پیمودن طولانی ترین مسیر اقیانوسی جهان ۸۰۰۰ هزار مایل دریایی و ۱۵۰۰۰ کیلومتر در کنار اسکله ریودوژانیرو برزیل نماز جماعت را با اقتدار اقامه کردند. و حتی در نماز جماعت شیعیان برزیل حضور پیدا کردند و اصول فرهنگی و اعتقادی خود را در راس قرار دادند.

دریادار ایرانی تصریح کرد: تنها واژه ای که در مدح شما خانواده های صبور و ستایش این عزیزان دریا دل می توان به کار برد واژه اسطوره است که جان کلام انقلاب را اسطوره های ما در ناوگروه ۳۶۰ در برابر جهان به نمایش گذاشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175798

مهمترین اخبار ایران و جهان: