نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 16:22

انهدام باند جاعلان اسکناس تقلبی خارجی در خرمشهر

خرمشهر- فرمانده انتظامی خرمشهر از انهدام باند جاعلان اسکناس‌های تقلبی در این شهرستان و دستگیری ۶ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان سابقه‌دار در شهرستان خرمشهر، عوامل کلانتری ۱۱ این فرماندهی با کار اطلاعاتی تعدادی افراد سابقه‌دار را که در امر خرید و فروش اسکناس تقلبی فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم ۶ نفر جاعل اسکناس خارجی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه جاعلان اسکناس یک قبضه کلت کمری، ۱۱ فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب مربوطه، یک عدد شوکر برقی، تعدادی اسکناس جعلی شامل ۵۰ برگ اسکناس ۲۵ هزار دینار عراقی، پنج برگ اسکناس ۵۰ هزار دینار عراقی، ۲ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری و یک برگ اسکناس ۵۰۰ دینار عراقی کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125354

مهمترین اخبار ایران و جهان: