نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:08

تمهیدات ترافیکی عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه عید فطر در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید حبیب موسوی با بیان اینکه تردد همه وسایط نقلیه از ساعت 5 روز عید سعید فطر در محدوده برگزاری مراسم نماز عید فطر ممنوع خواهد بود، اظهار کرد: این محدوده در شهر زنجان شامل میدان رسل، خیابان منتهی به مصلای نماز جمعه، پیاده راه سبزه‌میدان، تقاطع صدر جهان و خیابان منتهی به امامزاده (در صورت نیاز) محدودیت ترافیکی ایجاد خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان درباره محدودیت توقف در محدوده برگزاری این مراسم نیز گفت: از ساعت 24 شب قبل، توقف همه وسایط نقلیه در محدوده‌ محل اقامه نماز عید فطر  ممنوع و پاکسازی کامل انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور، با عنایت به پیش‌بینی موج گسترده سفرها در تعطیلات پیش رو ، پلیس راهور از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خودرویی، نسبت به اتخاذ تمهیدات فعالانه در رابطه با پوشش معابر شهری و حاشیه شهرها و معابر منتهی به مناطق تفرجگاهی موجود که احتمال افزایش سفر به آنها وجود دارد استفاده خواهد کرد و نسبت به تقویت لجستیکی شهرستان های پرتردد در تعطیلات عید فطر و ایام پایانی هفته جاری اقدام می‌کند.
موسوی از عموم شهروندان نیز خواست، ضمن همکاری با پلیس راهور برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتی الامکان از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161610

مهمترین اخبار ایران و جهان: