نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 07:03

بارش‌های رگباری مهمان اواسط هفته پیش‌رو در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در استان خواهیم بود که در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد همراهی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی استان اظهار کرد: فصل بهار است ناپایداری و تغییرات جوی شرایط خاص خود را دارد.

وی افزود: بیشینه دمای طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به ساری و قائمشهر با ۲۶ درجه و کمینه دما مربوط به کلاردشت با ۶ درجه بالای صفر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: امروز جو پایداری حاکم است و آسمان استان غالبا صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود که در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر داریم.

اسدی تصریح کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه باعبور موج ناپایدار از روی نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری باشیم که در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد همراهی دارد.

وی اضافه کرد: روز چهارشنبه این وضعیت در استان تداوم دارد و دمای هوا هم کاهش می‌یابد.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روز پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم است و تا اوایل هفته آینده آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده خواهد بود.

اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت نسبتا آرام پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166110

مهمترین اخبار ایران و جهان: