نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 20:52

مطهری: باید مقابل گل گهر بجنگیم

سرمربی تیم نساجی گفت: باید مقابل گل‌گهر بجنگیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر، اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه عزیران تبریک گفته و برای همه ملت شریف ایران آروزی سلامتی، سعادتی و بهروزی دارم. همین طور حلول ماه مبارک رمضان را به همه هم وطنان تبریک می‌گویم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را دارم.

وی افزود: قبل از هرچیز صحبت‌های خود را اینگونه شروع می‌کنم که برای بازی فردا مثل همیشه به حمایت هواداران خونگرم نساجی نیاز داریم. هوادارانی که واقعا فوتبال را می‌فهمند و همیشه تیم خود را حمایت کرده‌اند. انتظار دارم مثل همیشه بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا تیم ما را رو به جلو با تشویق‌های بی‌امانشان هدایت کنند. هر موقع توانستیم عطش و احساسات خودمان را همراه با مسائل فنی ترکیب کنیم، یک تیم فوق‌العاده شدیم. دوست دارم برای بازی فردا همه این‌ها ترکیب شود و با حمایت هواداران‌مان یک شب بزرگ را برای بازی فردا درست کنیم تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی نساجی اضافه کرد: گل‌گهر واقعا تیم قابل احترامی است که فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند اما ما هم نساجی هستیم که تیم پرامید و پرتلاشی است. موضوع مهم برای بازی فردا این است که خارج از مسائل فنی و تاکتیکی که با بچه‌ها کار کردیم، باید مقابل گل‌گهر واقعا بجنگیم. دویدن و جنگیدن  در کنار تمرکز بالا و فوق العاده بودن در بازی یک در یک مقابل یک، حربه اصلی ما در بازی با گل گهر است. امیدوارم بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1118398

مهمترین اخبار ایران و جهان: