نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 11:56

اعلام برنامه‌های رادیو ایران در سالروز وفات حضرت خدیجه (س)

ویژه‌برنامه‌های رادیو ایران در سالروز وفات حضرت خدیجه (س) طی روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین ماه تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو ایران با ویژه برنامه‌های باغ ارغوان، دور عاشقان، حرفی از نام تو، سر چشمه، بانوی بطحا، به افق آفتاب، اسوه ایثار، بانوی بهشت و بی ریایی» سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها را گرامی می‌دارد.

«باغ ارغوان» با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین ساعت ۱۵ وفات حضرت خدیجه (س) را گرامی می‌دارد.

«دور عاشقان» ویژه برنامه دیگری در سوگ حضرت خدیجه (س) است که جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۰ با اجرای حسن همایی پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو» عنوان ویژه برنامه دیگری است که با تمرکز بر فداکاری‌های بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۲ و شنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۶ با اجرای رضا آقا شریفیان پخش می‌شود.

«سرچشمه» نیز با موضوع بهره مندی از زیارت و اهمیت قرآن در زندگی به تهیه کنندگی زینب برومند جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۲:۴۵ پخش می‌شود. ضمن اینکه «بانوی بطحا» عنوان برنامه دیگری است که شنبه ۱۲ فروردین همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) بعد از خبر ساعت ۷ پخش می‌شود.

«به افق افتاب» روز شنبه ۱۲ فروردین نیز به زندگی حضرت خدیجه (س) و درس‌هایی که می‌توان از ایشان گرفت اشاره می‌کند. این برنامه شنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

«اسوه ایثار» نام برنامه‌ای است که همزمان با سالروز وفات ام المومنین ساعت ۱۷:۰۰ از چگونه مسلمان شدن این بانوی بزرگ می‌گوید. این در حالی است که «بانوی بهشت و بی ریایی» برنامه دیگری از زندگی حضرت خدیجه (س) است که شنبه ۱۲ فروردین ساعت ۲۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117398

مهمترین اخبار ایران و جهان: