نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 01:11

والیبال ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های بین‌المللی/ از بازگشت ستاره‌ها تا غیبت کاظمی و توخته

برخی از رسانه‌های بین‌المللی به بررسی لیست تیم ملی والیبال ایران پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی والیبال ایران آغاز شد و در همین راستا برخی از رسانه‌های بین‌المللی به بررسی شرایط والیبال ایران پرداختند. 

سایت معتبر worldofvolley در خبری لیست انتخابی بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران را مورد بررسی قرار داد. این سایت نوشت: فدراسیون والیبال ایران در آستانه آغاز فصل 2023 اسامی بازیکنانش برای حضور در تیم ملی را اعلام کرد. یکی از جنبه‌های قابل توجه این فهرست، بازگشت چند بازیکن باتجربه ایران به تیم ملی است که در سال 2022 در این تیم حضور نداشتند. سید موسوی، امیر غفور و مسعود غلامی از جمله کسانی هستند که به تیم ملی بازگشته‌اند و انتظار می‌رود تجربه‌های زیادی را به این تیم بیاورند. تنها غایبان این لیست نسبت به گذشته هم صابر کاظمی و امیرحسین توخته هستند.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156398

مهمترین اخبار ایران و جهان: