نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:28

چند انتصاب در استانداری گلستان

گرگان- استاندار گلستان، طی احکامی جداگانه سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، دستیار مشارکت‌های مردمی و امور خیران و دستیار در امور معلولان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار گلستان با صدور حکمی «سیدمحمد میرطاهری» را به سمت سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری گلستان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم علی محمد زنگانه آمده است: شایسته است با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» با روحیه انقلابی، جهادی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت‌محوری در تحقق منویات امامین انقلاب در حوزه برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری کوشا باشید.

در همین راستا، استاندار گلستان طی احکامی جداگانه ای، «سید روح‌الله حسینی» را به سمت دستیار مشارکت‌های مردمی و امور خیران، «احمدرضا عامریان» را به سمت دستیار در امور معلولان و عضو شورای مشورتی راهبری معلولان استان، «سعدالله دهملایی نژاد» را به سمت عضو شورای مشورتی راهبری معلولان استان و «حسین نوراللهی» را به سمت عضو شورای مشورتی راهبری معلولان استان منصوب کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156910

مهمترین اخبار ایران و جهان: