نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 21:31

اداره دخانیات گلستان به فضای سبز تبدیل می شود

گرگان- توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان و اجرای فضای سبز در این مکان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پیگیری استاندار گلستان، توافق‌نامه انتقال ساختمان دخانیات در گرگان و اختصاص این فضای به فضای سبز و احداث پارک توسط شهرداری گرگان به امضا رسید.

نشست هم‌اندیشی و توافق اجرای انتقال ساختمان دخانیات گرگان و تبدیل این مجموعه به فضای سبز عصر دوشنبه با حضور استاندار گلستان، معاونان استاندار گلستان، معاون بنیاد مستضعفان و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، مدیرعامل دخانیات ایران و شهردار گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در این جلسه گفت: اجرای پروژه چهارباغ گرگان در راستای افزایش سرانه فضای سبز، بهره‌مندی مردم از فضای پارک و ایجاد فضای همراه با رفاه و آرامش برای مردم است.

علی‌محمد زنگانه بیان کرد: گرگان نیازمند افزایش فضای سبز و ایجاد پارک است و ما در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: فضای موجود مجموعه دخانیات گرگان در نقطه‌ای قرار دارد که تبدیل آن به فضای سبز می‌تواند تحول مناسبی در توسعه فضای سبز در مرکز شهر گرگان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت ملی دخانیات هم در این جلسه متذکر شد: هر اقدامی که در راستای منافع مردم باشد ما با آن همراه هستیم.

مهدی آشتیانی متذکر شد: نگاه ما بر این است این فضا در راستای فضای سبز هزینه شود اما انتظار داریم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و حمایت از صاحبان سهم و سرمایه در دخانیات استان گلستان فضای مناسبی برای اجرای مأموریت‌ها در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی گفت: نگاه ما بر این است بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم شاهد افزایش سرمایه اجتماعی در ایران اسلامی باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، توافق‌نامه چندجانبه اجرای این طرح به امضا رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155998

مهمترین اخبار ایران و جهان: