نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 14:17

دشمن هرگز از نقشه ها و توطئه های خود علیه ایران کوتاه نخواهد آمد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن هرگز از نقشه‌ها و توطئه‌های خود کوتاه نخواهد آمد و مسائل مختلفی را دنبال می‌کند تا بتواند کشور را دچار چالش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان اراک اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی بوده و تلاش برای تأمین امنیت کشور جهاد فی سبیل الله است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی گفت: دشمن هرگز از نقشه‌ها و توطئه‌های خود کوتاه نخواهد آمد و مسائل مختلفی را دنبال می‌کند تا بتواند کشور را دچار چالش کند لذا باید هوشیار بود و همواره آمادگی خود را حفظ کرد.

وی افزود: فرماندهان اغتشاشگران مانند منافقین، پهلوی، علی‌نژاد و امثال اینها افراد بی مایه و سست عنصری هستند، آنها شخصیت بسیار منفوری نزد مردم ایران دارند اما با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال پاک کردن این نفرت و سلطه بر مردم ایران هستند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: خیلی باید هوشیار باشیم و با مسائل حکیمانه برخورد کنیم. باید روابط خود و دستگاه‌های مربوطه را با مردم محکم‌تر و صمیمانه‌تر کنیم. باید تمام فعالیت‌های مثبت دستگاه‌ها به مردم اطلاع رسانی گردد تا مردم بیشتر در جریان مسائل قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: شهر، امروز یک موجود زنده است، مسائلی از جمله ترافیک، آب و هوا و جمعیت بسیار مهم است‌. در طراحی شهر باید نهایت دقت صورت گیرد تا کمترین آسیب به مردم برسد.

وی افزود: در بحث شهرسازی نباید نظرات شخصی دخالت داشته باشد بلکه باید بر اساس اصول و برنامه صورت گیرد و تمرکز از مرکز شهر باید به حاشیه شهر برده شود و محله‌های حاشیه شهر سروسامان بگیرند و امنیت شهر و استان و حفظ مال و جان مردم بسیار با اهمیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109310

مهمترین اخبار ایران و جهان: