نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 16:44

استادخلبانان هوانیروز کشور در اصفهان تقدیر شدند

اصفهان- فرمانده هوانیروز ارتش به مناسبت بزرگداشت روز معلم از استادخلبانان و اساتید فنی برگزیده هوانیروز کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در مراسمی که پیش از ظهر امروز در پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان برگزار شد، از استاد خلبانان برتر و اساتید برگزیده مهندسی نگهداری و تعمیر بالگردهای پایگاه‌های هوانیروز سراسر کشور تقدیر کرد.

در این مراسم که معاونت آموزش و تربیت هوانیروز، فرمانده مرکز آموزش هوانیروز و فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز و جمعی از استاد خلبانان ارشد هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند، فرمانده هوانیروز ارتش به ایراد سخن پرداخت.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، با گرامیداشت نام استاد شهید مطهری به عنوان معلم بزرگ انقلاب، نامگذاری این روز را اقدام مبارکی برای گرامیداشت مقام معلم و توجه به اهمیت آموزش و تربیت و پرورش دانست.

وی با یادآوری هشتم اردیبهشت، سالگرد شهادت خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی گفت: خلبانان پیشکسوت هوانیروز که در صحنه‌های ایثار و حماسه در دفاع از ایران اسلامی حماسه آفریدند، معلمان واقعی درس شرف و عزت و دفاع بودند و ما امروز مفتخریم که لباس سربازی این عزیزان را به تن داریم و امانتدار لباس عزت و آزادگی لباس آنان هستیم.

سرتیپ خلبان قربانی با یادآوری حماسه رژه‌هوایی هوانیروز ارتش در روز ۲۹ فروردین و نمایش قدرت و توانمندی و دستاوردهای هوانیروز در این نمایش هوایی توسط خلبانان جوان هوانیروز گفت: این نمایش قدرت، نمایش همزمان قدرت و تخصص و تعهد و ولایتمداری هوانیروز بود.

وی گفت: در حاشیه این رژه، اعلام آمادگی خلبانان جوان هوانیروز برای انجام هر مأموریتی در ایفای نقش مؤثر در دفاع از کیان ایران اسلامی، نقش تعهد و عاشقانه‌ای را در آموزش‌ها همراه با تخصص آشکار ساخت و لازم است از اساتید خلبان و فنی هوانیروز که در درس‌هایشان، تخصص و تعهد را همزمان در جوانان نهادینه کرده‌اند تقدیر کنم و بر تداوم این امر، تاکید کنم.

استادخلبانان هوانیروز کشور در اصفهان تقدیر شدند

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بزرگداشت روز معلم در هوانیروز، بزرگداشت شوق و عشق اساتید پروازی و زمینی هوانیروز در آموختن علم پرواز و دفاع و مهندسی پرواز، همزمان با ایمان و اخلاص و ولایتمداری است.

وی با تبریک روز معلم به جامعه آموزش و پرورش و معلمان کشور گفت: نقش مستقیم معلمان عزیز کشورمان در ساخت بنیه اجتماعی جامعه، نقشی اساسی و بسیار مهم است و آموزش آموزه‌های دینی و راه و روش درست زندگی کردن، توسط معلمان از مقاطع اولیه آموزشی فرزندان جامعه، بسترساز تربیت انسان‌های متخصص و متعهدی است که در سنین جوانی و بزرگسالی، در اعتلای جامعه، نقش آفرین می‌شوند.

سرتیپ خلبان قربانی، در پایان این مراسم که از طریق و بینار در همه پایگاه‌های هوانیروز در سطح کشور در ارتباط و پخش بود، از استادان برتر خلبانی و مهندسی فنی با اهدای لوح و جایزه تقدیر کرد.

در ابتدای این مراسم، سرتیپ دوم خلبان علی اقلیمی، فرمانده مرکز آموزش هوانیروز، گزارشی از اقدامات آموزشی و تربیتی در حوزه‌های مختلف را ارائه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183510

مهمترین اخبار ایران و جهان: