نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 14:32

کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی در طرح نوروزی گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از کاهش 15 درصدی وقوع تصادفات فوتی در این استان از آغاز طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید دادگر بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کمپ‌های نوروزی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارتقاء امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس بوده و با توجه به تاکید فرمانده محترم انتظامی کشور، طرح‌هایی ویژه در حوزه مقابله و مبارزه با سرقت در گلستان در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوازدهم فروردین سال جاری با تلاش بی‌وقفه پلیس، ۲۹۳ سارق و ۸۵ مالخر در گلستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام 9 باند سرقت در گلستان، گفت: طی این بازه زمانی ۵۳۳ فقره انواع سرقت کشف شده است.

دادگر در ادامه با اشاره به کاهش پنج درصدی وقوع سرقت و افزایش هفت درصدی دستگیری سارقان، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه به حوادث جاده‌ای در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تصادفات فوتی ۱۵ درصد و تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات نیز ۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

دادگر تصریح کرد: طی این مدت تعداد تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیز ۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر فعالیت‌های پلیس عنوان کرد و گفت: در همین بازه زمانی در راستای مبارزه با مواد مخدر نیز بیش از یک تن و ۲۴۷ کیلو انواع مواد افیونی کشف و ۱۶۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121254

مهمترین اخبار ایران و جهان: