نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 00:46

محرومیت‌زدایی و تکمیل پروژه‌ها در اولویت توزیع اعتبارات کبودرآهنگ

همدان- فرماندار کبودرآهنگ گفت: در توزیع اعتبارات تلاش شده اعتبارات در مسیر محرومیت زدایی، توجه به زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: تا به امروز ۷۴ درصد از بودجه‌های مصوب این شهرستان تخصیص یافته که بایستی در اسرع وقت هزینه شود.

وی افزود: از کل اعتباراتی که رئیس جمهور در جریان سفر به استان به شهرستان کبودراهنگ اختصاص دادند، قریب به ۸۷۸ میلیارد تومان مربوط به شهرستان کبودراهنگ است.

فرماندار کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز، اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و توازن در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش داشته است که فرصتی برای شتاب بخشی به توسعه این شهرستان است.

غلامی تصریح کرد: تا به امروز ۷۴ درصد از بودجه‌های مصوب این شهرستان تخصیص یافته که بایستی در اسرع وقت هزینه شود.

وی اضافه کرد: در توزیع اعتبارات تلاش شده اعتبارات در مسیر محرومیت زدایی، توجه به زیرساخت‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌های اساسی شهرستان تخصیص یابد.

فرماندار کبودرآهنگ گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی از محل هزینه اعتبارات سال‌جاری تعمیر، تجهیز و نگهداری و احداث مجتمع‌های آب شهری و روستایی، مراکز بهداشتی و درمانی، فضاهای آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی، راه‌ها، عمران شهری و روستایی، احداث و توسعه و بهینه سازی برق روستایی، تهیه و اجرای طرح‌های هادی، آبخیزداری و الزامات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170998

مهمترین اخبار ایران و جهان: