نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 23:07

دانشگاه‌ها در ترویج و ارتقای فرهنگ جهادی تاثیر بسزایی دارد

اردبیل-مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دانشگاه‌ها در ترویج و ارتقای فرهنگ جهادی تاثیر بسزایی دارد که باید از این ظرفیت ارزشمند بیشتر بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علمداری فر عصر چهارشنبه در آئین بدرقه اعزام به اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه پس از حاکم شدن فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها را مدیون جهاد دانشگاهی هستیم، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در ترویج و ارتقای فرهنگ جهادی تأثیر بسزایی دارد که باید از این ظرفیت ارزشمند بیشتر بهره بگیریم.

وی هدف از این طرح را آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی دانست و تصریح کرد: بخش اعظم اردوی طرح جهادی بر پایه سازندگی استوار شده است و این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: روحیه جهادی در بین تمامی دانشجو معلمان موج می‌زند و این قشر فرهنگی و زحمتکش جامعه با چنین تفکر زیبایی برای خدمت‌رسانی بدون منت و زیبنده به دانش‌آموزان و آینده‌سازان جامعه در تلاش خواهند بود.

علمداری فر با اشاره به عرصه‌های فعالیت دانشجویان جهادگر استان، خاطرنشان کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در عرصه‌های مختلف شامل عمرانی، آموزشی، فرهنگی، آگاه‌سازی، اقتصاد مقاومتی و درمانی فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170798

مهمترین اخبار ایران و جهان: