نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 10:58

۱۱۰۹ حامی عهده دار ایتام و محسنین خراسان‌جنوبی در شب‌های قدر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ثبت نام یک هزار و ۱۰۹ حامی در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح حامی یابی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین از جمله اقدامات این نهاد حمایتی است.

وی با بیان اینکه شب های قدر فرصت خوبی برای اجرای این طرح است، تصریح کرد: شب نوزدهم ۴۵۷ حامی و شب بیست و یک ماه رمضان ۶۵۲ حامی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خراسان جنوبی را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: این تعداد حامی حمایت از یک هزار و ۵۶۷ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر از کار افتاده و نیازمند) راعهده دار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر افزود: از این تعداد ۱۲ پایگاه در مکان های مذهبی سایر استان ها مستقر بوده که تاکنون در مجموع ثبت نامی ها ۲۹۰ حامی با تخصیص ۳۷۸ فرزند مربوط به استان های خراسان رضوی، قم و تهران بوده است.

لطفی ادامه داد: فرزندان ایتام و محسنین در استان ۱۱ هزار و ۹۵۲ نفر هستند که از این تعداد ۲هزار و ۴۹۵ نفر فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۵۷ نفر فرزند محسنین هستند.

وی با ارائه درخواست مشارکت بیشتر هم استانی ها در این امر خداپسندانه در شب بیست و سوم ماه رمضان افزود: حامیان و خیران می‌توانند امشب علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147110

مهمترین اخبار ایران و جهان: