نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:58

۱۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس اردبیل برگزار شد

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری پیش‌از ظهر پنجشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل در ساختمان کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل نشست‌های متعددی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدا یک فرصت طلایی برای ادای دین به روح بلند و رفیع بزرگمردانی است که جان در طبق اخلاص نهادند تا ملت مسلمان ایران برای همیشه پرچمدار نهضت‌های اسلامی، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل در ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه ریزی که شده است کنگره شهدای استان در حسینیه ثارالله و با دعوت از ۳۴۰۰ میهمان کشوری، استانی، فرهنگی و دانش آموزی به منظور تجدید بیعت با ۳۴۰۰ شهید استان اجرا خواهد شد.

صفری با تاکید بر اینکه برگزاری این کنگره در راستای آشنایی نسل جدید با رشادت‌های شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنها روی خواهد داد، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131510

مهمترین اخبار ایران و جهان: