نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 19:29

ضرورت هوشمندسازی مدیریت مصرف برق در ادارات کرمانشاه طی تابستان

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از ضرورت هوشمندسازی مدیریت مصرف برق در ادارات کرمانشاه طی تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه شنبه در نشست جلسه برنامه ریزی برای مدیریت مصرف برق و کنترل پیک بار تابستانی که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه برق زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است، اظهار کرد: مدیریت پیک بار سال ۱۴۰۲ منوط به مدیریت مصرف برق در همه بخش‌ها است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ و لزوم رشد تولید و مهار تورم، تاکید کرد: لازم است تصمیمات بهینه‌ای در زمینه مدیریت مصرف برق به خصوص در صنایع گرفته شود تا با بازخوردهای گرفته شده بهترین تصمیم گیری درخصوص مدیریت پیک بار در سال ۱۴۰۲ مدنظر قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر بکارگیری تمام تلاش برای اینکه تابستانی بدون خاموشی سپری شود بر لزوم حمایت از صنایع کرمانشاه تاکید کرد و گفت: با توجه به نرخ بیکاری در استان کرمانشاه صنایع این استان باید کمترین فشار را در خصوص مدیریت مصرف برق متحمل شوند.

صحرایی همچنین بر لزوم جذب سرمایه گذار در حوزه برق تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌ها و نقاط اولویت دار برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه برق تعیین و روشن شود.

وی با اشاره به مدیریت مصرف برق در ادارات، هوشمندسازی برق ادارت را مورد توجه دانست و بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با مشخص کردن گردش کار و مشاوره رایگان به ادارات استان کرمانشاه می‌تواند این کار تحول آفرین را مجدانه پیگیری نماید.

استاندار کرمانشاه با برشمردن اهمیت تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: تبدیل شبکه برق مسی به کابل خودنگهدار برای جلوگیری از سرقت شبکه برق استان ضروری است و اعتبارات لازم نیز در نظر گرفته می‌شود.

صحرایی در پایان این جلسه ورود سازمان‌ها و ادارات به بحث مسئولیت اجتماعی در جامعه و تأثیر آن در همکاری مردم و جلوگیری از سرقت‌ها را لازم و ضروری دانست و اعلام کرد: هیچ ارگان یا اداره دولتی نباید انشعابات غیرقانونی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141810

مهمترین اخبار ایران و جهان: