نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 13:01

عضو شورای شهر مشهد: روند انتخاب شهردار طبیعی بود و فقط یک ابهام داشت

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتخاب شهردار مشهد کاملاً طبیعی بود و فقط اقدام رییس شورا در روند برگزاری این انتخابات، جای سوال و ابهام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر مشهد، «محمدرضا قلندر» با ۸ رای به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد.

حمید ضمیری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد درباره برخی حواشی در روند انتخاب شهردار اظهار کرد: از نظر من این اختلاف طبیعی است و هر دو گزینه اصلی شهرداری از نیروهای سالم این سازمان هستند که شناخت کافی نسبت به شهر مشهد دارند.

وی افزود: انتخابات شهردار در شورای شهر و در حضور اعضای شورا انجام می شود و طبیعتا هرکدام از اعضا با فردی موافق یا مخالف هستند. به نظرم فرایند انتخاب شهردار مشهد کاملاً طبیعی بود و فقط اقدام آقای موحدیان به عنوان رییس شورا جای ابهام و سوال است.

ضمیری ادامه داد: هنوز دلیل آن را متوجه نشدم که چرا رئیس شورای شهر در ابتدا آرای شهردار منتخب را نگاه کرد و سپس رای داد. البته آقای قلندر از نیروهای خوب شهرداری است و من هم در کنار سایر اعضای شورا از شهردار منتخب حمایت خواهم کرد تا او بتواند به مجاوران و زائران امام علی بن موسی الرضا (ع) خدمت کند.

این عضو شورای شهر مشهد با اشاره به توضیحات موحدیان، رییس شورا درباره رای دادن به شهردار منتخب قبل از شمردن آرای اعضای دیگر گفت: باید این موضوع بررسی شود و اگر واقعا آقای موحدیان رای خود را قبل از شمارش آرای اعضای شورا مشخص کرده اند اشکالی ندارد. درغیر این صورت برای همه جای سوال و ابهام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1139654

مهمترین اخبار ایران و جهان: