نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 00:34

توسعه مازندران منوط به همراهی و همکاری مسؤولان است / تحقق شعار سال نیازمند تلاش متولیان است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با توضیح این نکته که همه باید تابع برنامه های توسعه ای استان باشیم، گفت: توسعه این دیار منوط به پیگیری و اجرای برنامه های نیمه تمام و صد البته همراهی و همکاری مسئولان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در جلسه شورای اداری مازندران اظهاار کرد: امیدواریم شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید محقق شود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه تاسی از عملکرد اهل بیت (ع) کشور را به پیشرفت‌های مورد نظر می‌رساند،گفت: رأفت و رحمت و عدالت، الگوی مدیریتی مولای متقیان علی (ع) بوده است، الگویی که مسؤولان دولت سیزدهم آن را در این مدت عملیاتی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم وظیفه مهم و جدی امروز مسؤولان است، مدیران باید نسبت مردم محبت و رأفت داشته باشند.

وی با بیان اینکه الگوی مدیریتی استان مازندران باید با رأفت و عدالت حضرت علی (ع) عجین شود، بیان کرد: امروز دولت انقلابی سیزدهم برای خدمت به مردم تعطیلات و شبانه روز نمی‌شناسد.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: این در حالی است که این دولت وارث عقب‌ماندگی‌ها و بدهکاری‌های دولت گذشته نیز است.

وی گفت: استانداری مازندران باید ارزیابی را از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال قبل نیز داشته باشد ‌و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: تاکید می‌کنم تلاش جهادی مسؤولان با هدف جلب رضایت مردم و آرمان‌های شهدا ضروری است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152110