نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 12:40

طیبی: فشار گذاشتن روی تیم جوان کار فوتسال را سخت می‌کند/ ازبکستان تیم قدرتمندی است

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: فشار گذاشتن روی این تیم جوان کار را سخت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین طیبی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در آستانه بازی با ازبکستان، اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها بابت توجه به تیم ملی فوتسال تشکر می‌کنم‌. چند روزی است که به اردوی تیم ملی آمده‌ام‌‌. برای ۲ بازی دوستانه با ازبکستان آماده می‌شویم که تیم خیلی خوب و قدرتمندی است. در ماه های گذشته با بهترین تیم‌های دنیا بازی کرده است. فکر می‌کنم ۳ هفته قبل با برزیل بازی کرد. این مسابقه به تیم ما که واقعا جوان شده خیلی کمک می‌کند زیرا ازبکستان با تیم‌های بزرگ جهان بازی کرده است.

وی افزود: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم از تیم ملی فوتسال حمایت کنند. این بازیکنان جوان نیاز دارند با بازی کردن خودشان را نشان بدهند. فشار گذاشتن روی این تیم جوان، کار را سخت می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره شرایط فعلی خودش، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و تیم‌مان شرایط خوبی دارد. با بنفیکا در جام باشگاه‌های اروپا یک ماه دیگر بازی داریم. امیدوارم در این مسابقه برنده شویم و در فینال بازی کنم تا در نهایت به یکی از آرزوهایم که قهرمانی این مسابقات هست برسم. من چهارمی جام باشگاه‌ها و دو مقام سومی دارم‌. در لیگ اسپانیا نیز فقط یک امتیاز با بارسلونا صدرنشین بازی داریم. هفته قبل نیز بازی ما با این تیم چهار بر چهار شد. همیشه در این چند سال تلاش من این بوده نماینده خوب و شایسته‌ای برای فوتسال ایران باشم. امیدوارم بتوانیم با تیم پالما قهرمانی را تجربه کنیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1150954

مهمترین اخبار ایران و جهان: